مخالفت شهروندان آلمان، فرانسه و انگلیس با عضویت اوکراین و گرجستان در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: نتایج جدیدترین نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد اکثریت شهروندان آلمانی و بیش از نیمی از شهروندان فرانسوی و انگلیسی با ایده عضویت مولدوای؛ گرجستان و اوکراین به اتحادیه اروپا مخالف هستند.

مخالفت شهروندان آلمان، فرانسه و انگلیس با عضویت اوکراین و گرجستان در اتحادیه اروپا

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی؛ تازه ترین نظرسنجی موسسه آی سی ام حاکی از آن است که شهروندان آلمانی بیشترین مخالفت را با پیوستن مولداوی؛ گرجستان و اوکراین به اتحادیه اروپا دارند. بیش از 71 درصد آلمانی ها اعلام نموده اند که از ایده عضویت این سه کشور در اتحادیه اروپا حمایت نمی نمایند.

بر اساس این گزارش وضعیت در انگلیس و فرانسه تاحدی متفاوت است. 38 درصد مردم این دو کشور از ایده پیوستن مولداوی؛ گرجستان و اوکراین به اتحادیه اروپا حمایت نموده اند و بیش از 47 درصد فرانسوی ها و 45 درصد انگلیسی ها نیز با ایده عضویت کشورهای جدید در اتحادیه اروپا مخالفت نموده اند.

در انگلیس بیشتر جوانان 18 تا 24 سال از ایده گسترش اتحادیه اروپا حمایت نموده اند به طوری که 53 درصد جوانان این کشور از پیوستن این سه کشور به اتحادیه اروپا حمایت نموده اند.

در فرانسه نیز 55 درصد جوانان 18 تا 24 سال از پیوستن کشورهای جدید به اتحادیه اروپا حمایت نموده اند. این نظرسنجی طی روزهای 11 تا 24 جولای اجرا شده است.

27 ژوئن مولداوی، گرجستان و اوکراین توافقنامه های همکاری با اتحادیه اروپا به امضا رسانده اند. هدف اصلی از امضای این توافقنامه ها ایجاد منطقه آزاد تجاری با اتحادیه اروپا بوده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 561

به "مخالفت شهروندان آلمان، فرانسه و انگلیس با عضویت اوکراین و گرجستان در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت شهروندان آلمان، فرانسه و انگلیس با عضویت اوکراین و گرجستان در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید