قرعه کشی برای انتخاب بیماران کرونایی جهت درمان!

به گزارش مجله خبری تیرول، شیوع ویروس کرونای جهش یافته موسوم به انگلیسی در بریتانیا شمار مبتلایان را چند برابر نموده است.

قرعه کشی برای انتخاب بیماران کرونایی جهت درمان!

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، در صورتی که بیمارستان ها با هجوم بیماران کرونایی روبرو شوند براساس پروتکل اورژانسی بریتانیا؛ کادر درمان بیمارستان ها برای انتخاب بیماران جهت درمان قرعه کشی انجام می دهند.

اما قرعه کشی برای انتخاب بیماران شاید بیش از اندازه غیرواقعی به نظر برسد. از سویی دیگر پیش نویس سند اوراق بهادار اورژانس که اکنون در سراسر بیمارستان های در انگلیس ارسال شده است جزئیات نحوه انتخاب بیماران با استفاده از سیستم اخلاقی را در صورت عدم وجود منابع کافی شرح می دهد.

این پروتکل که توسط متخصصان مراقبت های پزشکی ، حقوقی و تهیه شده است شرح می دهد که چگونه بیماران می توانند با توجه به پتانسیل خود برای یاری به جامعه و شانس زنده ماندن انتخاب شوند.

این در حالی است که داده ها نشان داد تعداد بیمارانی که بیش از یک ساعت منتظر انتقال به بیمارستان های انگلیس هستند از 273 نفر در 13 دسامبر به 591 نفر در 27 دسامبر افزایش یافته است که این یعنی افزایش 100 درصدی.

در مواردی که بیمارستانها بیش از حد تحت فشار قرار بگیرند ، در این سند آمده است که پزشکان باید با یک مراحل چهار مرحله ای مشورت نمایند تا تصمیم بگیرند چه کسی باید تحت درمان قرار گیرد.

کارکنان بهداشت و درمان باید به شانس زنده ماندن بیمار بسیار توجه نمایند.

آنها همچنین باید با یک پزشک بالینی که در تأمین مراقبت از بیمار نقش ندارد مشورت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1486

به "قرعه کشی برای انتخاب بیماران کرونایی جهت درمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی برای انتخاب بیماران کرونایی جهت درمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید