طراحی داخلی ویلا دوبلکس: علی اف در قره باغ از اردوغان استقبال کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای انجام سفری یک روزه وارد شهر فضولی در منطقه قره باغ کوهستانی شد و مورد استقبال همتای خود در جمهوری آذربایجان نهاده شد.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس: علی اف در قره باغ از اردوغان استقبال کرد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان از رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود در فرودگاه تازه تاسیس در منطقه قره باغ کوهستانی استقبال کرد.

آذرتاج خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان با انتشار عکسی از ورود رجب طیب اردوغان به شهر فضولی منطقه قره باغ کوهستانی، از شروع سفر رسمی رئیس جمهور ترکیه به جمهوری آذربایجان اطلاع داد.

بنا بر گزارش این رسانه، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در فرودگاه تازه تاسیس در شهر فضولی از همتای ترکیه ای خود استقبال کرد.

بنا بر گزارش رسانه های جمهوری آذربایجان، هواپیمای اردوغان برای انجام سفر رسمی یک روزه و ملاقات با مقام ها وارد این کشور شده است.

پیشتر خبرگزاری آناتولی ترکیه اطلاع داده بود، اردوغان روز سه شنبه (امروز) در سومین سفر خود به جمهوری آذربایجان بعد از جنگ سال گذشته باکو و ایروان بر سر قره باغ، به جمهوری آذربایجان سفر می نماید تا فرودگاه بین المللی شهر فضولی را افتتاح کند.

فضولی یکی از شهرهایی است که در جریان جنگ سال گذشته در منطقه قره باغ به کنترل جمهوری آذربایجان عایدی.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1899

به "طراحی داخلی ویلا دوبلکس: علی اف در قره باغ از اردوغان استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی ویلا دوبلکس: علی اف در قره باغ از اردوغان استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید