شناسایی متخلفانی که خود را با نام کارگر ساختمانی، بیمه نموده اند

به گزارش مجله خبری تیرول، قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برطرف همپوشانی های بیمه ای و بیمه شدگان من غیرحق کارگران ساختمانی گفت: با افرادی روبرو هستیم که شغل دیگری دارند اما با عنوان کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. تا کنون بسیاری از این افراد شناسایی شده اند و این فرایند ادامه دارد.

شناسایی متخلفانی که خود را با نام کارگر ساختمانی، بیمه نموده اند

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن زدا در صفحه اینستاگرامی خود مطالبی ویدئویی تحت عنوان دانستنی های تامین اجتماعی منتشر می نماید و به مرور بعضی قوانین تامین اجتماعی می پردازد.

وی درباره پوشش بیمه ای کارگران ساختمانی اظهار کرد: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در دست آنالیز است و طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مراحل نهایی خود را طی و در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: اگر تامین اجتماعی به منابع پایدار اقتصادی برسد می تواند کارگران ساختمانی پشت نوبتی را نیز تحت پوشش بیمه قرار بدهد.

وی با اشاره به برطرف همپوشانی های بیمه ای گفت: با افرادی روبرو هستیم که شغل دیگری دارند اما با عنوان کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. تا کنون بسیاری از این افراد شناسایی شده اند و این فرایند ادامه دارد.

زدا اضافه نمود: شناسایی بیمه شدگان من غیر حق یک فرایند دائمی است؛ در ابتدا بیمه این افراد را قطع نمی کنیم بلکه از آنها درخواست می کنیم از محل شغل اصلی شان بیمه شوند و اجازه دهند کارگران ساختمانی پشت نوبتی بتوانند خود و خانواده شان را بیمه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 795

به "شناسایی متخلفانی که خود را با نام کارگر ساختمانی، بیمه نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی متخلفانی که خود را با نام کارگر ساختمانی، بیمه نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید