در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ حضور انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب در مصلی تهران

به گزارش مجله خبری تیرول، انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب راهی نمایشگاه کتاب می گردد.

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ حضور انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب در مصلی تهران

حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی، در مورد حضور این انتشارات در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب در تبادل نظر با خبرنگار ، گفت: در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب, انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب راهی نمایشگاه می گردد. در این دوره از نمایشگاه 25 عنوان کتاب چاپ اولی و 35 عنوان کتاب تجدید چاپ داریم.

خلیلی درخصوص پیش بینی خود از استقبال مردم اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی و گرانی کاغذ استقبال مردم از نمایشگاه کتاب کمتر خواهد بود، اما به نظر من ناشران و حتی مشریان از لحاظ کیفی بالاتر خواهند بود. در سال های قبل افراد بسیاری برای تفریح به نمایشگاه کتاب می آمدند که فکر می کنم سال جاری این افراد کمتر و افراد کتابخوان و خریدار کتاب بیشتر خواهند بود.

وی اضافه کرد: البته درست است که این دوره از نمایشگاه نسبت به سال قبل افت خواهد داشت، ولی شاهد تفاوت چشمگیری در آن نخواهیم بود.

خلیلی درخصوص مناسب بودن مکان برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام کرد: نمایشگاه کتاب در مصلی فروش بیشتری دارد؛ زیرا در مرکز شهر بوده و تردد برای مردم راحت تر است. اما در نهایت باید برای مکان نمایشگاه کتاب فکری کرد. شهر آفتاب مکان مناسب و فضای بهتری دارد، ولی باید روی زیر ساخت های آن کار گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 188

به "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ حضور انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب در مصلی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ حضور انتشارات شهید کاظمی با 300 عنوان کتاب در مصلی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید