دردسر نو پرسپولیس؛ پولی که فعلاً نمی خواهند بدهند!

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: به نظر می رسد جدیدترین دردسر باشگاه پرسپولیس پرداخت حقوق گابریل کالدرسون سرمربی پیشین این تیم باشد.

دردسر نو پرسپولیس؛ پولی که فعلاً نمی خواهند بدهند!

خبرگزاری مهر در این باره نوشت: باشگاه پرسپولیس پس از دریافت حکم دادگاه عالی ورزش در تاریخ نهم خردادماه مبنی بر پرداخت 580 هزار دلار به گابریل کالدرون اقدام به مذاکره با سرمربی آرژانتینی پیشین خود کرد تا بتواند زمان بیشتری از او بگیرد.

درخواستی که کالدرون با آن مخالفت کرد تا سرخپوشان تنها تا چهارشنبه هفته جاری فرصت پرداخت این مبلغ را طبق حکم دادگاه CAS داشته باشند.

با این حال هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جلسات متوالی درباره مسائل اقتصادی این باشگاه نتوانست راه چاره مناسبی برای پرداخت بدهی به کالدرون پیدا کند. جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره هم با توجه به بدهی 75 میلیارد تومانی خود نتوانستند منبع اقتصادی دیگری را برای پرداخت پول کالدرون فراهم نمایند تا سرخپوشان در آستانه محرومیتی دیگر قرار بگیرند.

باشگاه پرسپولیس در طول یک سال گذشته دو بار از سوی فیفا با محرومیت از حضور در جابجایی روبرو شد و این بار هم بعید نیست با این موضوع دست و پنجه نرم کند تا سرخ ها هت تریک بدی در پرونده های انضباطی خود داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس میخواهد رسیدگی به پرونده کالدرون را به زمان آغاز جابجایی تابستانی خود موکول کند تا بتواند در آن برهه زمانی و با توجه به مبالغی که سرخ ها بابت فصل نو دریافت خواهند داشت طلب پیرمرد آرژانتینی را بپردازند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1765

به "دردسر نو پرسپولیس؛ پولی که فعلاً نمی خواهند بدهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر نو پرسپولیس؛ پولی که فعلاً نمی خواهند بدهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید