خبرنگاران کمبودی در ارزاق عمومی شهرستان پیشوا وجود ندارد

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران- خبرنگاران- فرماندار پیشوا گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین ارزاق عمومی و مایحتاج مردم شهرستان وجود ندارد و مردم به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

خبرنگاران کمبودی در ارزاق عمومی شهرستان پیشوا وجود ندارد

حسین عباسی روز جمعه به خبرنگار خبرنگاران گفت: برخی افراد برای سلب آسایش و آرامش فکری مردم، شایعاتی مبنی بر کمبود اقلام و مایحتاج عمومی شهروندان بیان می نمایند که ضمن رد و تکذیب شایعات به مردم اعلام می کنیم ارزاق عمومی و مایحتاج مردم شهرستان پیشوا به اندازه کافی ذخیره و موجود است.

وی افزود: با تلاش خدمتگزاران و فعالیت فروشگاه های رسمی و فعال، جای هیچگونه نگرانی و ناراحتی در خصوص کمبود مواد غذایی وجود ندارد و هر آن چه مورد نیاز مردم است، حتی اگر در شهرستان وجود نداشته باشد، در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می شود.

وی شرح داد: از مردم درخواست می شود که بدون توجه به هر شایعه و اخبار نادرست، از تجمع در فروشگاه ها که زمینه انتشار ویروس کرونا را فراهم می کند، پرهیز نمایند.

عباسی همچنین از مردم خواست تا با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی، از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کرده و زنجیره انتقال این بیماری را بشنمایند.

وی با تقدیر از تلاش تمامی مردم در تهیه ماسک و اقلام بهداشتی گفت: برخی از افراد با نیات خیرخواهانه، اقدام به تولید ماسک های غیراستاندارد کرده اند که مورد تایید مجموعه بهداشت نیست.

وی افزود: افرادی نیز سودجویانه ماسک های تقلبی و مواد ضدعفونی نماینده غیر استاندارد توزیع می نمایند که استفاده ناآگاهانه از آن خطرآفرین است.

فرماندار پیشوا تاکید کرد: از مردم درخواست می شود ضمن مراقبت از سلامت خود، هرگونه حرکات و اقدامات خارج از عرف و قواعد قانونی و اداری را به سامانه 110 نیروی انتظامی، 113 اداره اطلاعات و 114 اطلاعات سپاه گزارش نمایند.

پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران کمبودی در ارزاق عمومی شهرستان پیشوا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبودی در ارزاق عمومی شهرستان پیشوا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید