خبرنگاران تاکسی های درون شهری خرم آباد هر روز ضدعفونی می شوند

به گزارش مجله خبری تیرول، خرم آباد - خبرنگاران - شهردار خرم آباد گفت: تاکسی های درون شهری موظف هستند همه روزه ساعت 9 تا 10 برای ضدعفونی خودرو و انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه نمایند.

خبرنگاران تاکسی های درون شهری خرم آباد هر روز ضدعفونی می شوند

محمد شریفی مقدم روز آدینه در مورد اقدامات پیشگیرانه شهرداری خرم آباد برای مقابله با شیوع کرونا ویروس گفت: ایمن سازی و ضدعفونی تاکسی های درون شهری و خودروهای حمل و نقل عمومی تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد از چند روز پیش مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در دستور کار قرار داده توضیح داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری موظف شده روزانه نسبت به شستشوی اتوبوس ها و ضد عفونی محیط داخلی و جایگاه های آنها با مواد استاندارد و موثر اقدام نماید که هم اکنون این طرح در حال انجام است.

وی ادامه داد : همچنین این سازمان روزانه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی ساختمان ترمینال برون استانی، سالن های انتظار پایانه های سطح شهر، ساختمان های مربوط به شهرداری مرکزی و مناطق و سازمان های تابعه شهرداری اقدام می نماید.

شهردار خرم آباد با اشاره به نصب دهها بنر بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح شهر اضافه نمود: شهرداری در اماکن عمومی همچون سالن انتظار فرودگاه خرم آباد اقدامات بهداشتی را انجام می دهد.

علوم پزشکی لرستان ابتلای سه نفر به کرونا ویروس را تایید نموده و بیش از 60 نفر نیز مشکوک به این بیماری تحت نظر هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 874

به "خبرنگاران تاکسی های درون شهری خرم آباد هر روز ضدعفونی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکسی های درون شهری خرم آباد هر روز ضدعفونی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید