خبرنگاران آموزش در مدرسه های کمتر از 50 نفر در هرمزگان حضوری است

به گزارش مجله خبری تیرول، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: آموزش و تحصیل دانش آموزان در مدرسه های کمتر از 50 نفر در استان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

خبرنگاران آموزش در مدرسه های کمتر از 50 نفر در هرمزگان حضوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

موسی دادی زاده سرخایی عصرشنبه در بازدید از مدرسه های شیفت بعد ازظهر در بندرعباس اضافه نمود: نزدیک به یکهزار و 300 مدرسه در هرمزگان معادل 37 درصد زیر 50 دانش آموز دارد.

وی یادآورشد: 229 مدرسه استان هرمزگان نیز با یک تا 10 دانش آموز دایر است که برگزاری کلاس های حضوری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: کلاس های مدرسه های پرجمعیت و بالای 50 نفر در استان نیز به 2 گروه تقسیم می شوند که دانش آموزان گروه نخست روزهای شنبه و دوشنبه و گروه دوم یکشنبه و سه شنبه در سرکلاس درس حاضر شده و آموزش ها روز چهارشنبه نیز به صورت مجازی انجام می گردد.

دادی زاده سرخایی از آنجایی که آموزش حضوری بر آموزش های مجازی ارجحیت دارد، گفت: سخت ترین پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری زیرنظر ماموران شبکه بهداشت در مدرسه ها اعمال خواهدشد.

همزمان با شروع بازگشایی مدرسه ها و سال تحصیلی جدید (99-1400)، بیش از 380 هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1257

به "خبرنگاران آموزش در مدرسه های کمتر از 50 نفر در هرمزگان حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش در مدرسه های کمتر از 50 نفر در هرمزگان حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید