بانک ها آنالیز و تصویب طرح های اشتغال روستایی را متوقف نکنند

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به فراخوان اداره کل راه و شهرسازی در مورد توسعه بافت های فرسوده شهری گفت: از همکاری شورا و شهرداری بوشهر هم برای همکاری در این زمینه قدردانی می کنیم و ما بقی شورا و شهرداری ها هم باید از الگوی شهرداری بوشهر برای تخفیف عوارض پروانه ساخت استفاده نمایند.

بانک ها آنالیز و تصویب طرح های اشتغال روستایی را متوقف نکنند

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های عمرانی افزود: موضوع واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی یک تکلیف قانونی است لذا دستگاه های اجرایی برای واگذاری پروژه های عمرانی خود به بخش خصوصی سریعا اقدام نمایند.

استاندار بوشهر توضیح داد: فرمانداران هم به صورت جدی موضوع واگذاری پروژه های عمرانی خود را پیگیری نمایند.

گراوند در مورد سنددار شدن املاکی که قصد واگذاری آنان وجود دارد بیان داشت: اداره کل ثبت اسناد با همکاری شهرداری زمینه حل این مشکل را در سریع ترین زمان فراهم نمایند.

وی در ارتباط با تسهیلات اشتغال روستایی بیان داشت: بانک های عامل تا زمان ابلاغ اعتبارات جدید اشتغال روستایی و عشایری، آنالیز و تصویب طرح ها را متوقف ننمایند.

استاندار بوشهر افزود: در حال حاضر 25 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانک سینا ابلاغ شده و حوزه معاونت عمرانی، دفتر روستایی با همکاری دهیاری ها نسبت به هزینه کرد این تسهیلات اقدام نمایند.

گراوند با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و طرح های عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر گفت: دستگاه های اجرایی با جدیت نسبت به تکمیل و اعلام پروژه های دهه فجر اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 80

به "بانک ها آنالیز و تصویب طرح های اشتغال روستایی را متوقف نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها آنالیز و تصویب طرح های اشتغال روستایی را متوقف نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید