بازداشت تعدادی از همدستان دو انفجار خونین بغداد

به گزارش مجله خبری تیرول، یک عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق از بازداشت بعضی از همدستان دو انفجار هفته گذشته بغداد اطلاع داد.

بازداشت تعدادی از همدستان دو انفجار خونین بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العراقیه، بدر الزیادی عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمام عراق دیشب گفت که بعضی از کسانی که در دو انفجار خونین بغداد دست داشتند، بازداشت شدند.

وی گفت: نیروهای امنیتی عراق همچنین 60 داعشی از جمله چندین نفر از سرکردگان آنها را که از ترکیه وارد عراق شده بودند، دستگیر کردند.

دیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی توضیح داد: فردی که دو عامل انتحاری را برای انجام عملیات تروریستی از منطقه الیوسفیه (جنوب بغداد) به میدان الطیران منتقل نموده بود، دستگیر شده است.

عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق اضافه نمود: خط ورود عوامل انتحاری به میدان الطیران بغداد به شکل دقیق رصد شد و یکی از آنها عامل خارجی است.

الزیادی تأکید کرد که دستگاه امنیتی عراق بیش از 600 عملیات تروریستی را ناکام گذاشت و همه هسته های پنهان داعش تحت نظر دستگاه های اطلاعاتی عراق قرار دارند.

روز پنجشنبه گذشته دو عامل انتحاری خود را در میدان الطیران واقع در مرکز بغداد منفجر کردند که در پی آن 32 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1514

به "بازداشت تعدادی از همدستان دو انفجار خونین بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت تعدادی از همدستان دو انفجار خونین بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید