بازداشت تعدادی از عاملان حملات موشکی اخیر در عراق

به گزارش مجله خبری تیرول، مقامات عراق از دستیابی به نتایج مهم درمورد حملات به فرودگاه اربیل و پایگاه عین الاسد خبر داده و اعلام کردند، تعدادی از عاملان حملات موشکی اخیر را بازداشت نموده اند.

بازداشت تعدادی از عاملان حملات موشکی اخیر در عراق

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در مصاحبه تلویزیونی گفت، حمله به پایگاه عین الاسد، منطقه سبز و اربیل نقض امنیتی است. اقدامات ضد و نقیضی وجود دارد.

وی اضافه نمود، تحقیقاتی درمورد حمله اخیر وجود دارد و ادله و شواهدی جمع آوری شده است. در خصوص حمله اخیر به پایگاه عین الاسد با 14 موشک هم باید گفت، کامیونی که در این حمله مورد استفاده نهاده شد از زمان حرکت از بغداد با دوربین تحت نظر بود. این کامیون حامل چندین تن آرد و مواد غذایی بود و با هدف پنهان کردن موشک ها آن را پوشانده بودند.

الخفاجی درمورد تحقیقات درمورد حمله به اربیل، گفت، بغداد به نتایج مهم و پیشرفته ای رسیده است که فرایند بازداشت عاملان را تسریع خواهد نمود و اقدامات بازدارنده ای به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح اتخاذ خواهد شد.

وی اظهار داشت، بسیاری از عاملان حملات و کسانی که با آنها همدست بودند، بازداشت شدند.

روز چهارشنبه پایگاه عین الاسد در استان الانبار با 14 موشک مورد هدف نهاده شد. فرودگاه بین المللی اربیل هم روز سه شنبه با پهپادهای بمب گذاری شده هدف نهاده شد .ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1795

به "بازداشت تعدادی از عاملان حملات موشکی اخیر در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت تعدادی از عاملان حملات موشکی اخیر در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید