بازتاب ترس اروپا از پایبندی به برجام در رسانه های پاکستان

به گزارش مجله خبری تیرول، روزنامه امت چاپ پاکستان در گزارشی نوشت: اعضای اروپایی توافق هسته ای ایران از جرأت لازم برای اجرای پیمانی که آن را امضا نموده اند، برخوردار نیستند.

بازتاب ترس اروپا از پایبندی به برجام در رسانه های پاکستان

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای خبرنگاران، روزنامه امت در گزارشی نوشت: اعضای اروپایی توافق هسته ای ایران از جرأت اخلاقی برای اجرای پیمانی که آن را امضا نموده اند، برخوردار نیستند.

این روزنامه اردو زبان در مقاله ای با عنوان ایران و تحریم های آمریکا، اضافه کرد: تهران در پاسخ به خروج یکجانبه و اعمال مجدد تحریم ها، تصمیم متوقف کردن اجرای بعضی از بندهای برجام را اعلام نموده است.

در ادامه این مقاله آمده است: تمام جهان مواضع آمریکا در قبال برجام را مورد سرزنش قرار می دهند اما این کشورها از جمله اعضای اروپایی برجام حتی جرأت ندارند به توافقی که خودشان آن را امضا نموده اند، پایبند باشند.

روزنامه امت نیز نوشت: این کشورها با صراحت تمام خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای ایران را غیرمنصفانه قلمداد نموده اند با این وجود آنان باز هم درصدد اجرای تحریم های ضدایرانی واشنگتن هستند.

در ادامه این مقاله آمده است: با مشاهده رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران و برجام حتی رهبر کره شمالی نیز بیان کرد که اگر کشورش از برنامه های هسته ای عقب نشینی کند چه ضمانتی وجود دارد رئیس جمهوری آتی آمریکا با ما رفتار مشابهی همانند خروج یکجانبه ترامپ از برجام، نداشته باشد.

ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 208

به "بازتاب ترس اروپا از پایبندی به برجام در رسانه های پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب ترس اروپا از پایبندی به برجام در رسانه های پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید