انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حکمی سرپرست اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را منصوب کرد.

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از رودهن، مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیر حراست، رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از همکاران انتظامات برگزار گردید.

علی رزمجو مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه از کوشش های چندساله خدایار صادقی در صندلی رئیس اداره حفاظت فیزیکی واحد رودهن قدردانی کرد و صداقت در کار، برنامه ریزی، نظم و خدمات دلسوزانه و مشفقانه به دانشگاهیان و کوشش شبانه روزی و سعه صدر در انجام امور را از نکات برجسته و ویژگی های خاص این مسئولیت خطیر برشمرد.

مجید جعفری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هم گفت: حفاظت فیزیکی از ارکان اصلی هر سیستم و تشکیلات است و روزهای تعطیل رسمی کشور یا ایام نوروز و تعطیلات تابستان که همکاران حضور ندارند، کارکنان حفاظت حضور داشته و تمام اموال دانشگاه تحویل دوستان پرکوشش حفاظت دانشگاه بوده و باید از بهترین و دلسوز ترین افراد برای این کار استفاده گردد.

خدایار صادقی رئیس سابق اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از اهم فعالیت های دوران مسئولیت خود از همه رؤسای دانشگاه و مدیران سابق و کنونی دانشگاه و کارمندان خدوم انتظامات تشکر نموده و برای سرپرست جدید انتظامات آرزوی موفقیت کرد.

سجاد قاسمی سرپرست جدید اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات واحد رودهن نیز با تشکر از کوشش ها و خدمات خدایار صادقی در سال های حضور در دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که از هدایت ها، مشاوره ها و تجارب وی استفاده نموده و با همدلی همه همکاران و کمک مسئولان، گام های مؤثری برای ارتقای خدمات در مجموعه حساس انتظامات استفاده گردد.

به گزارش خبرنگاران، در ابلاغ حکمی از سوی سید رضا صالحی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سجاد قاسمی به سمت سرپرست اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب شد و با اهدای لوح سپاس از کوشش های خدایار صادقی قدردانی شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1285

به "انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید