بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز

به گزارش مجله خبری تیرول، پاییز فصلی جادویی است که طبیعت را به رنگ های گرم و زیبا در می آورد. برگ های درختان از سبز به زرد، نارنجی و قرمز تبدیل می شوند و هوای خنک و مطبوعی در هوا می پیچد. پاییز فصل مناسبی برای سفر به نقاط مختلف جهان و لذت بردن از زیبایی های طبیعت است. در این مقاله به برخی از بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز می پردازیم.

بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

پاییز یکی از زیباترین فصل های سال است. برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی، قرمز و قهوه ای در می آیند و هوا خنک و مطبوع می شود. این فصل برای سفر بسیار مناسب است، زیرا می توانید از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید و از شر گرمای تابستان خلاص شوید.

توکیو، ژاپن

توکیو پایتخت ژاپن و یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد و نارنجی در می آیند و پارک ها و باغ های شهر را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی توکیو، پارک شینجو گوئن (Shinjuku Gyoen) است. این پارک در قلب شهر قرار دارد و دارای بیش از 10 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این پارک به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

مکان دیگری که برای سفر به توکیو در فصل پاییز توصیه می کنیم، معبد میجی جینگو (Meiji Jingu) است. این معبد یکی از مقدس ترین معابد شینتو در ژاپن است و در جنگلی بزرگ از درختان سرو قرار دارد. در فصل پاییز، رنگ برگ های درختان سرو به زیبایی معبد می افزاید و آن را به مکانی بسیار آرام و روح انگیز تبدیل می کند.

لندن، انگلستان

لندن پایتخت انگلستان و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و پارک ها و باغ های شهر را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی لندن، پارک سنت جیمز (St. James's Park) است. این پارک در قلب شهر قرار دارد و دارای بیش از 5 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این پارک به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

مکان دیگری که برای سفر به لندن در فصل پاییز توصیه می کنیم، باغ ریجنز پارک (Regent's Park) است. این باغ یکی از بزرگترین پارک های شهر لندن است و دارای بیش از 16 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این باغ به یک منظره رنگارنگ و بسیار زیبا تبدیل می شود.

پاریس، فرانسه

پاریس پایتخت فرانسه و یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و خیابان ها و پارک های شهر را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی پاریس، باغ تویلری (Tuileries Garden) است. این باغ در قلب شهر قرار دارد و دارای بیش از 3 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این باغ به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

مکان دیگری که برای سفر به پاریس در فصل پاییز توصیه می کنیم، پارک بوآ دو بولون (Bois de Boulogne) است. این پارک یکی از بزرگترین پارک های شهر پاریس است و دارای بیش از 8 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این باغ به یک منظره رنگارنگ و بسیار زیبا تبدیل می شود.

رم، ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا و یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و خیابان ها و پارک های شهر را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی رم، ویلا بورگزه (Villa Borghese) است. این باغ در قلب شهر قرار دارد و دارای بیش از 8 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این باغ به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

توسکانی، ایتالیا

توسکانی منطقه ای در ایتالیا است که به دلیل مناظر زیبای روستایی، غذاهای خوشمزه و شراب های عالی شهرت دارد. توسکانی در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و چشم اندازهای خیره کننده ای را ایجاد می کنند.

یکی از بهترین راه های لذت بردن از مناظر پاییزی توسکانی، رانندگی در جاده های روستایی و توقف در دهکده های کوچک و زیبا است. در این دهکده ها می توانید از غذاهای محلی خوشمزه لذت ببرید و شراب های عالی توسکانی را امتحان کنید.

مکان دیگری که برای سفر به توسکانی در فصل پاییز توصیه می کنیم، شهر فلورانس (Florence) است. فلورانس پایتخت توسکانی و یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا است. این شهر دارای آثار تاریخی و هنری ارزشمند زیادی است که از جمله آنها می توان به کلیسای جامع فلورانس، گالری اوفیزی (Uffizi Gallery) و گالری آکادمیا (Accademia Gallery) اشاره کرد.

نیویورک، ایالات متحده آمریکا

نیویورک یکی از بزرگترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و پارک ها و باغ های شهر را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی نیویورک، پارک مرکزی (Central Park) است. این پارک در قلب شهر قرار دارد و دارای بیش از 25 هزار درخت از گونه های مختلف است. در فصل پاییز، این پارک به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

مکان دیگری که برای سفر به نیویورک در فصل پاییز توصیه می کنیم، باغ گیاه شناسی نیویورک (New York Botanical Garden) است. این باغ در برونکس واقع شده است و دارای بیش از 1 میلیون گیاه از سراسر جهان است. در فصل پاییز، این باغ به یک منظره رنگارنگ و بسیار زیبا تبدیل می شود.

ورمونت، ایالات متحده آمریکا

ورمونت ایالتی در شمال شرقی ایالات متحده آمریکا است که به دلیل مناظر زیبای روستایی، جنگل های انبوه و کوه های سرسبز شهرت دارد. ورمونت در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و جنگل ها به منظره ای رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شوند.

یکی از بهترین راه های لذت بردن از مناظر پاییزی ورمونت، پیاده روی در جنگل ها و کوه های این ایالت است. در ورمونت مسیرهای پیاده روی زیادی برای همه سطوح وجود دارد، بنابراین می توانید مسیری را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

مکان دیگری که برای سفر به ورمونت در فصل پاییز توصیه می کنیم، شهر بنینگتون (Bennington) است. بنینگتون شهر کوچکی در جنوب ورمونت است که دارای یک مرکز تاریخی زیبا و مناظر پاییزی دیدنی است. در بنینگتون می توانید از موزه ها و گالری های هنری بازدید کنید، در فروشگاه های محلی خرید کنید و از غذاهای محلی خوشمزه لذت ببرید.

ادینبورگ، اسکاتلند

ادینبورگ پایتخت اسکاتلند و یکی از زیباترین شهرهای بریتانیا است. این شهر در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و قلعه ادینبورگ و دیگر بناهای تاریخی شهر را به زیبایی تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی ادینبورگ، پارک پرینسیس استریت گاردنز (Princes Street Gardens) است. این پارک در قلب شهر قرار دارد و دارای مناظر زیبای قلعه ادینبورگ و شهر قدیم است. در فصل پاییز، این پارک به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شود.

مکان دیگری که برای سفر به ادینبورگ در فصل پاییز توصیه می کنیم، تپه کالتون هیل (Calton Hill) است. این تپه در قلب شهر قرار دارد و دارای مناظر زیبایست.

کیوتو، ژاپن

کیوتو پایتخت سابق ژاپن و یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. کیوتو در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و معابد و باغ های شهر را به زیبایی تزئین می کنند.

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از مناظر پاییزی کیوتو، معبد کیومیزو-درا (Kiyomizu-dera) است. این معبد در بالای تپه ای قرار دارد و دارای مناظر زیبای شهر کیوتو است. در فصل پاییز، مناظر اطراف معبد کیومیزو-درا به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شوند.

مکان دیگری که برای سفر به کیوتو در فصل پاییز توصیه می کنیم، باغ آراشییاما بامبو (Arashiyama Bamboo Forest) است. این باغ دارای هزاران درخت بامبو است که در فصل پاییز به رنگ های زرد و نارنجی در می آیند. پیاده روی در این باغ در فصل پاییز یک تجربه بسیار زیبا و آرامش بخش است.

پارک ملی یلوستون، ایالات متحده آمریکا

پارک ملی یلوستون یکی از زیباترین پارک های ملی ایالات متحده آمریکا است. این پارک دارای مناظر طبیعی متنوعی از جمله کوه های آتشفشانی، دریاچه ها، رودخانه ها و جنگل هاست. یلوستون در فصل پاییز بسیار دیدنی می شود، زیرا برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و مناظر پارک را به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می کنند.

یکی از بهترین راه های لذت بردن از مناظر پاییزی یلوستون، رانندگی در جاده های پارک و توقف در نقاط مختلف برای بازدید از مناظر طبیعی است. در یلوستون جاده های متعددی وجود دارد که از میان مناظر طبیعی زیبا عبور می کنند.

مکان دیگری که برای سفر به یلوستون در فصل پاییز توصیه می کنیم، دریاچه یلوستون (Yellowstone Lake) است. این دریاچه بزرگترین دریاچه در ارتفاع بالا در ایالات متحده آمریکا است و دارای مناظر زیبای کوه های اطراف است. در فصل پاییز، مناظر اطراف دریاچه یلوستون به یک منظره رنگارنگ و خیره کننده تبدیل می شوند.

پارک ملی دریاچه های پلیتویک، کرواسی

پارک ملی دریاچه های پلیتویک یکی از زیباترین پارک های ملی کرواسی و جهان است. این پارک دارای 16 دریاچه با رنگ های مختلف آبی، سبز و فیروزه ای است که در پاییز با برگ های قرمز، نارنجی و زرد درختان احاطه می شوند و منظره ای چشم نواز را ایجاد می کنند. علاوه بر زیبایی های طبیعی، پارک ملی دریاچه های پلیتویک دارای آبشارهای متعدد، جنگل های انبوه و حیات وحش متنوعی نیز است که می توانید در طول سفر خود از آنها لذت ببرید.

باواریا، آلمان

باواریا یکی از زیباترین مناطق آلمان است که در پاییز به اوج زیبایی خود می رسد. جنگل های وسیع، کوه های آلپ، روستاهای charming و قلعه های باشکوه، تصویری رویایی از پاییز را در ذهن شما ایجاد می کنند. علاوه بر زیبایی های طبیعی، باواریا غذاهای لذیذ و شراب های فوق العاده ای نیز دارد که می توانید در طول سفر خود از آنها لذت ببرید.

پارک ملی یوسمیتی، ایالات متحده آمریکا

پارک ملی یوسمیتی یکی از زیباترین پارک‌های ملی ایالات متحده آمریکا و یکی از بهترین مقاصد دنیا برای سفر در پاییز است. یوسمیتی دارای آبشارهای بزرگ، درختان سیکویا غول‌پیکر و مناظر طبیعی چشم‌نوازی است که در فصل پاییز زیبایی خود را دوچندان می‌کنند.

پراگ، جمهوری چک

پراگ پایتخت جمهوری چک و یکی از زیباترین شهرهای اروپای مرکزی است. پراگ دارای قلعه‌ای تاریخی، ساختمان‌های قدیمی و خیابان‌های سنگفرش‌شده‌ای است که در فصل پاییز جذابیت دوچندانی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، پراگ دارای جشنواره‌های متعددی است که در فصل پاییز برگزار می‌شوند و سفر شما را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند.

بوداپست، مجارستان

بوداپست پایتخت مجارستان و یکی از زیباترین شهرهای اروپای شرقی است. بوداپست دارای ساختمان‌های تاریخی، پل‌های زیبا و چشمه‌های آب گرم متعددی است که در فصل پاییز جذابیت دوچندانی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، بوداپست دارای جشنواره‌های متعددی است که در فصل پاییز برگزار می‌شوند و سفر شما را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند.

نتیجه گیری

پاییز یکی از زیباترین فصل های سال برای سفر است. در این فصل می توانید از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید و از شر گرمای تابستان خلاص شوید. در این مقاله، بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که بتوانید از این مقاله برای برنامه ریزی سفر پاییزی خود استفاده کنید.

انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 271

به "بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نقاط دنیا برای سفر در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید